zondag 19 januari 2014

I am the Diva Weekly Challenge #150: One Little Word

De opdracht voor de afgelopen week was een tangle te maken wat gekoppeld is aan een woord.  Ik heb het woord AFMAKEN gekozen. 
Omdat de tangle nooit mooi genoeg is en dan begin ik weer opnieuw en opnieuw en opnieuw..... Tot ik het aan de kant leg. 
Maar gelukkig na wel 10 poginging heb ik iets op papier gezet en ik heb het AFGEMAAKT. 


I am the Diva Weekly Challenge # 150: One Little Word 
the command for the past week was a tangle to make what is linked to a Word. 
I have the word FINISH chosen.
Because the tangle is never pretty enough and then I start again and again and again ..... Until I put it to the side.
But luckily after up to 10 poginging I have something put on paper and I have finished. 




5 opmerkingen:

  1. Wat moet ik hierom glimlachen!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval is het eindresultaat leuk geworden. Toch had ik graag gewoon de eerste gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt dames voor jullie reactie, gaat goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het probleem, nooit goed genoeg voor jezelf. En dat is heel frustrerend! Ik vind het resultaat wat je gemaakt heb wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken het probleem, nooit goed genoeg voor jezelf. En dat is heel frustrerend! Ik vind het resultaat wat je gemaakt heb wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen